2008.10.15. 23:20| Szerző: San Miguel José

Semmi komoly dolog nem jut mostánaban az eszembe, amit hozzá tudnék adni a globális közös tudathoz. Van ilyen. Viszont megvettem ma Szekfű Gyula " A magyar állam életrajza " című alapművet, mivel azt a bűnös tényt, miszerint még nem olvastam, elérkezettnek láttam levezekelni. Na meg hozzácsaptam Krúdytól " A vörös postakocsit (ez egy ilyen Gyulás nap) ", mert bűn halmozó vagyok és ezt sem olvastam; ha vallásos lennék, biztos kaptam volna gyónás után vagy 100 Miatyánkot megbolondítva úgy 50 Üdvözléggyel. Mielőtt még ateizmussal kezdene valaki gyanúsitgatni, közlöm, a Teremtőben hiszek és elfogadom mások vallásosságát, legyen az bármilyen is ( ugyanakkor az intézményesített vallásokat anakronisztikusnak és önérdekű hatalmi struktúráknak tartom, de ha valaki hinni akar bennük, hát tegye). Ja és kantista - deista vagyok, szóval az erkölcsi és természeti törvényeket fogadom el. 

Levezetés képpen még egy jó kis orosz animációs rövidfilm,  ha lapozol:

Fogaskerekek- Rendezte: Petrov Alekszej

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sanmigueljose.blog.hu/api/trackback/id/tr54716222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása