2008.01.15. 23:38| Szerző: San Miguel José
A jövő hangjai Londonból

A YouTube-on böngészgettem, mikor eszembe ötlött: régen hallgattam FSOL-t. Gyorsan rá is kerestem és a következő videóról úgy gondoltam, beteszem ide.
Íme:



A dal az 1996-ban a "Dead Cities"  című  albumon  jelent meg.
A zenekar az  elektronikus  zene  egyik úttörője  volt, sajnos már  rég nem hallottam újat a házuk tájáról. Megérnek egy hosszabb írást, ezt később pótolom. Addig  néhány szóban összefoglalva milyen zene is ez: kísérleti, elektronikus, szűreális, audióvizuális, szerintem zseniális...

A bejegyzés trackback címe:

https://sanmigueljose.blog.hu/api/trackback/id/tr24299113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aranyhaj.blogspot.com 2008.01.17. 12:26:56

Üdv!

Öröm végre látni a blogodat :-)

A zene stílusa engem az ambient space műfajra emlékeztet. A klip nyomasztó és elvont - ha az elvont jelző hiányozna, kedvencemmé léphetne elő.
Gratulálok, így tovább.

San Miguel José · http://sanmigueljose.blog.hu 2008.01.18. 01:52:50

Igen az ambient helyénvaló,a space nem, ők ennél összetettebbek.
Nyomasztó?,mint a világ amiben élsz...
Egyébként csak gondolj bele, hogyan képzeled el a közel jövőt.Nem áll messze tőle.Szűrealizmus?

aranyhaj.blogspot.com 2008.01.22. 21:00:11

Én viszont rég nem láttalak :-( és új bejegyzést sem látok itt.
süti beállítások módosítása