2008.10.30. 16:20| Szerző: San Miguel José

Az idegenek köztünk vannak, na nem a kis zöld, nagyfejű valakik, hanem az idióta nácik. Persze mindenki tudja, itt élnek köztünk, de arra álmomban sem gondoltam volna , hogy ezek az aljas faszok a megtévedt egzisztenciák kedves kisvárosunkban is aktivizálják az alvó sejtjeiket, és a minden épelméjűséget nélkülöző ideológiájukat matricák formájában tolják bele az emberek arcába.

 

Az első matricát a múlt héten vettem észre a távolsági buszmegállónál található gyalogos-lámpán. Az állagából ítélve régóta ott lehet.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ezúton tudatnám mindenkivel, normális ember ilyet nem mond, még csak nem gondol. Az igaz, hogy a politika hajlamos a holocaustot, mint ütőkártyát használni, de ettől még nem üzlet, vagy ha igen, akkor a náciknak volt az. Ezért a felíratért a németeknél komoly orrba rúgást lehet kapni. Nálunk miért nem?

A második matricára a héten lettem figyelmes ugyanott, de az átellenes oldalon.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A nemzeti szocializmus a kommunizmussal egyrangú pusztítást vitt végbe a világban. Egyaránt mélyen megvetendő ideológiának tartom mindkettőt és megvetem a követőiket is. Ezek az aljas faszok megtévedt egzisztenciák nem tudják vagy nem akarják tudni azt, hogy hőn imádott vezérük a magyarokat is sorra kerítette volna a marhavagonoknál, amint a többiekkel végzett.

A honlapjaikat már meg sem néztem és ne is nézze meg senki, ha rám hallgat. Ezt a fajta görénységet én nem vagyok hajlandó olvasni sem hallgatni. Még az lenne a kérdésem, a kalocsai rendőrség tud ezekről az alakokról, megfigyeli őket, ezt eddig miért nem vette észre senki, vagy most mi van?

Ha valaki tudja a választ, kérem ne hagyjon kétségek közt lebegni.

Üdv mindenkinek innen a galaxisból: San Miguel José

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sanmigueljose.blog.hu/api/trackback/id/tr21740985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2008.10.31. 08:31:28

Én a sétálóutcán találtam ilyen matricákat a villanykaróra ragasztva az Belvárosi Kávézó előtt.... Persze ha valami vörös csillagos komcsi matricát ragasztgatott volna fel valaki, már felháborodtak volna a kalocsai "polgárok", hogy visszatér a vörös terror....
Gusztustalan, ordas eszmék terjednek a városban, és ez senkit nem érdekel rajtunk kívül.

San Miguel José · http://sanmigueljose.blog.hu 2008.10.31. 20:41:36

Halhatatlan! Annyira gyűlölöm az e fajta eszméket, hogy bármit megtennék az eliminálásukért! "...ha kell embert is ölök...". Liberális is vagyok meg nem is, konzervatív is vagyok meg nem is, bal oldali is vagyok meg nem is. Alkotmányos monarchia párti vagyok és hiszek -még ha hülyén is hangzik- a demokráciában!

San Miguel José · http://sanmigueljose.blog.hu 2008.10.31. 20:47:37

P.S. : és nem hiszek abban, hogy mindenki egyenlő. Soha nem lesz minden ember egyenlő, maximum egyenlőbb.

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2008.11.01. 10:48:05

Ez nagyon nehéz kérdéskör. Talán-ahogy szoktam volt mondani- a józan ész használata viheti, vihetné előre a világot. De ez a legnehezebb.

Csillás-palé 2008.11.03. 21:29:47

"Ja, jó hely ez... csak sok itt a köcsög..."

Mr.Edorwhat 2008.11.22. 20:12:49

Katasztrófa.... és egyre szaporodnak a városban. Matricástul, zászlóstul, bakancsostul. Hülye egy nép vagyunk. Nem gondolkozunk.
süti beállítások módosítása